vrijdag 30 november 2012

dingen die ik heb waar ik trots op ben wat een tikkeltje uniek is

ik ben al lang dingen aan het bijhouden waar ik veel waarde aan hecht die voor mij belangrijk zijn, het kan van iets kleins zijn als van iets groots.
zoals oude foto's van mijn familie, mijne projector viewmaster in heel goede staat, oude blikken dozen, het recept van mijn oma haar speculaas samen met de oude blikken doos waar ze deze indeed als ze gebakken waren, theepot en kopjes van mijn overgrootmoeder, klokje ketting van mijn boma, het naaimachine van mijn oma, twee oude koffers, geboortekleedje van mij en mijn zus wat we beide aan gehad hebben ( is eentje ) , communikleedje, geboorte armband en kaars, een deel van mijn servies van expo 58 van royal boch ) , oud speelgoed van ons , hier zijn enkele foto's ervan !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten